Segítség

    

Segítség és gyakran ismételt kérdések a Reklámáruház felületén történő vásárlások és ajánlatkérések kapcsán.

Vásárlással, megrendeléssel kapcsolatos fontos tudnivalók

Megrendelését leadhatja weboldalunkon és e-mailen is a megrendeles@reklamaruhaz.hu, vagy személyesen, 2113 Erdőkertes Banka utca 6. szám alatt, hétköznapokon 9-16 óráig. 

Napjaink felgyorsult életvitele miatt sokunknak kevés, vagy nincs elég ideje, sokat dolgozunk és már nem érünk oda abba az üzletbe, ahol nézelődni, vásárolni szeretnénk. Ezért nagyszerű dolog a webáruház, ahol 0-24 óráig nézelődhet, keresgélhet, válogathat a termékek között, majd adhatja le rendelését a nap bármely szakában. Ezt teheti meg nálunk is a reklámáruház weboldalán. A leadott megrendelésekről automatikusan értesítést küldünk, ahol összegezve láthatja a leadott megrendelést. Majd felvesszük megrendelőnkkel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen. A kész  terméket becsomagoljuk, átadjuk csomagszállító partnerünknek, aki kézbesíti Önnek a megrendelt terméket, mely folyamatról tájékoztatjuk Kedves Megrendelőnket.

Munkanapokon 13 óráig leadott igények aznapi, míg a 13 óra után beérkezettek már másnapi megrendelésnek számítanak.
Kész, már meglévő sablon, grafika alapján megrendelt termékek a leadott megrendelés órájától számítanak élő megrendelésnek. Grafikai anyagok készítése és Ügyfeleink által biztosított grafikai anyagok gyártási határidejével kapcsolatban lásd a „Grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése” részt.

Gyártási határidő

Termékeink gyártási határideje általában 5-10 munkanap! A gyártási határidő függ cégünk pillanatnyi leterheltségétől, a leadott igények mennyiségétől és minőségétől. Lásd: „Grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése”. A gyártási határidővel kapcsolatosan minden esetben írásban érdeklődjön a Reklámáruház kollégáinál!

Egyedi grafika elkészítése vagy Ügyfelünk által biztosított grafikai anyagok nyomdai, gyártási ellenőrzése nem számít bele a gyártási időbe!
Ügyfelünk által biztosított grafikai anyagok nyomdai, minőségi ellenőrzése, szakmai véleményezése minden esetben szükséges és elkerülhetetlen, melyet a Reklámáruház grafikusa végzi el.
Munkatársunk a gyártásra minőségileg nem alkalmas grafikai anyagokkal kapcsolatos problémákat jelzi Ügyfelünk számára! Igény esetén kollégánk a minőségi javítást elvégzi vagy elkészíti, reprodukálja a grafikát, melynek grafikus operátori díja 4 000 Ft / óra + áfa. A reprodukált vagy minőségileg gyártásra alkalmas grafikai anyagokról elektronikusan látványtervet küldünk. A gyártási határidő e látványterv elfogadása és az írásos jóváhagyó e-mail beérkezésének dátumától lép életbe!

Grafikai anyagok leadási paraméterei

A megfelelő minőség elérése érdekében nagyon fontos a kiválasztott, feltöltött képek, grafikák minősége. Internetről letöltött, mobiltelefonnal készített fotók minőségért felelősséget nem vállalunk!
Az adott termék nyomtatási felületének megfelelően a képeknek 1/1 méretben 300 ppi (pixel / inch) felbontásúnak kell lennie. Bizonyos esetekben elfogadunk 150 ppi felbontású képeket is.
Vektorgrafikus állományok (.ai, .eps, .cdr, stb.) esetében a betűk legyenek görbévé alakítva.
Elfogadott állomány formátumok: .jpg, .tiff, .eps, .psd, .png, .ai, .cdr, .pdf, .gif.
Az elkészített grafikai anyagokat javasolt körbe minimum 3-3 mm kifutóval, túltöltéssel ellátni a grafika termékre pontosabb elhelyezés, beállítása és a az egyes nyomdai termékek vágása (szórólapok, névjegyek stb.) miatt.
Webshopon feltöltött állományok maximális mérete / feltöltött állomány: 5MB.
Az 5MB-ot meghaladó filefeltöltés esetén kérjük juttassa el hozzánk állományait egy külső nagyállomány küldő (pl. WeTransfer) segítségével az alábbi e-mail címre: megrendeles@reklamaruhaz.hu

Árajánlatkérés

Válassza ki a terméket! Vagy, ha nem talál az oldalunkon olyan terméket, akkor írja meg a megrendeles@reklamaruhaz.hu címre, mit szeretne! Adja meg a pontos darabszámot, nyomdai termékeknél papír minőséget, méretet, terjedelmet stb., és minden olyan információt, ami szükséges (pl., színes a grafikai, amit szeretne, vagy csak fekete-fehér) vagy, ha valami egyedi kérése lenne. Adjon meg telefonszámot is, hogy kérdés esetén kollégánk felkereshessen Önt!

A weboldalunkon közvetlenül a kosárba tehet bizonyos termékeket, de minden terméknél lehetőség nyílik egyedi árajánlat kérésre. Ha az alap terméktől eltérő terméket szeretne kérjük válassza az „Egyedi ajánlatot kérek” lehetőséget. Az űrlap kitöltése és az igény részletes leírása küldje ajánlatkérését! Kollégánk munkanapokon 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

Kedvezmények, fizetés és szállítás

Mennyiségi kedvezmény minden termékünkre értendő, melynek mértékét weboldalunk történt megrendeléskor a mennyiség kiválasztása után láthatja a végárazásnál.
Havi rendszeres megrendelések esetén mennyiségtől függően egyéb kedvezményt is tudunk biztosítani.

Nettó 100.000 Ft feletti vásárlás esetén belföldön a kiszállítás ingyenes.

– bankkártyás fizetés
– előre utalás
– utánvét
– paypal
– készpénz
Fizetéssel és számlázással kapcsolatos kérdéseit, igényit és esetleges problémáit szamla@reklamaruhaz e-mail címen írhatja meg.

On-line és e-mailen történt megrendelés esetén az elkészült termékeket automatikusan átadjuk csomagszállító partnerünknek, aki a megadott címre a csomagot kiszállítja. Erről e-mailen értesítjük Ügyfeleinket. Nettó 100.000 Ft feletti vásárlás esetén belföldön a kiszállítás ingyenes.

A szállítási díj függ a csomag méretétől, súlyától és darabszámától. A csomagszállítási díjról érdeklődjön munkatársainktól.
A webshopon rendelt termékek esetében kiválaszthat a csomag átvételének, kiszállításának módját, mely összegét a megrendelés véglegesítésénél láthatja.

Reklamáció és garanciák

Termékekkel, megrendelésekkel, szállítással és kiszolgálással kapcsolatos reklamációit, minőségi kifogásait kérjük a reklamacio@reklamaruhaz.hu e-mail címen tegye meg. Megvizsgáljuk a problémát és mindent megteszünk a hibák kiküszöbölésére, javítására, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek.

Minden általunk készített termékre garanciát vállalunk, de a garancia érvényesítését a felmerülő reklamációra vonatkozólag megvizsgáljuk.
1. Nem tartja megfelelőnek a nyomdai termék minőségét? Hibás, megsérült a megrendelt reklámajándék? Vagy a reklámajándék emblémázása, nyomása nem felel meg az elvárt minőségnek? Fényképezze le a hibát, küldje vissza a hibás terméket. Megvizsgáljuk és amennyiben gyártási, előállítási hiba történt az előállított terméket térítésmentes, garanciában kicseréljük, újra gyártjuk.
2. Ügyfeleink a garanciát 15 napon belül érvényesíthetik.
3. Az ajándéktárgyak nem rendeltetésszerű használata esetén a garancia elvész.
4. Az emblémázott ruházati valamint a textil termékekre az általunk jelzett és a termékhez mellékelt tisztítási előírások be nem tartása esetén a garancia nem jár.
5. Nyomdai termékek gyártása esetén próbanyomat készítése javasolt a nyomási színhelyesség, a színprofilok beállításának és a leadott kreatív anyagokban szereplő képek, grafikák felbontási, minőségi ellenőrzése miatt. Ennek hiányában a fenn említett problémákra garanciát nem vállalunk.