Általános Szerződési Feltételek

    

TARTALOMJEGYZÉK

1. Szolgáltató adatai
2. Alapvető rendelkezések
3. Legfontosabb tudnivalók
4. Vásárlással, megrendeléssel kapcsolatos fontos tudnivalók
4.1. Megrendelés leadása
4.1.1. Hogyan rendelhetek?
4.1.2. Webáruházas rendelés
4.1.3. Mikortól válik aktívvá, lesz élő egy megrendelés?
4.1.4. Külföldről leadott megrendelések
4.2. A rendelés menete
4.2.1. Nyomdai és dekorációs termékek megrendelése
4.2.1.1. Standard nyomdai termék megrendelése
4.2.1.2. Egyedi nyomdai termék megrendelése
4.2.2. Grafikai, tervezési, kiadványszerkesztési, operátori munkák megrendelése
4.2.3. Ajándéktárgy megrendelése
4.3. Árajánlat kérés
5. Vállalási, gyártási határidő
5.1. Általános gyártási határidő
5.2. Grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése
6. Grafikai anyagok, nyomdai leadási paraméterei
6.1. Legfontosabb adatok megrendelés, ajánlatkérés esetén
6.2. Állományfeltöltési útmutató
7. Fizetés és kedvezmények
7.1. Fizetés módja
7.2. Milyen költség terheli még a vásárlót?
7.3. Az elkészült termék kifizetése
7.4. Kedvezmények
8. Szállítás
8.1. A csomag kézbesítése
8.2. Az elkészült termék személyes átvétele
9. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
10. Az elállás joga
11. Kellékszavatossági tájékoztató
12. Termékszavatossági tájékoztató
13. Jótállás
14. Reklamáció
15. Garancia
16. Vegyes rendelkezések
17. Panaszkezelés rendje
18. Adatvédelem

 

Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://reklamaruhaz.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető itt.

1. Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: LOXTON Nyomdaipari Kft.
A Szolgáltató székhely: 2113 Erdőkertes, Banka utca 6.
Adószám: 12924349-2-13
Cégjegyzék szám: 13 09 139729
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Cégbíróság
Szerződés nyelve: magyar
A Szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@raklamaruhaz.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 292 7272, +36 70 623 6099
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Dexef Kft., 3525 Miskolc, Szent Anna utca 12/B., info@dexef.hu

2. Alapvető rendelkezések

2.1. A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker.tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.
2.2. A jelen szabályzat 2014. május hó 08. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szabályzatot. A módosításokat a szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzé teszi. A felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3. Felhasználó, amennyiben belép a szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa- akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.
2.4. A szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete, és azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopban megjelenő tartalmak, vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, és értékesítése a szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. Legfontosabb tudnivalók

3.1. Kínálatunkban széles körű nyomdai termékek, és egyedi ajándéktárgyak, kiegészítőket talál. A webáruházon keresztül történt elektronikus rendelésleadással a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a szolgáltató és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban: megrendelő) között.
3.2. A webshopban a szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép, és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, szolgáltató teljes körűen tájékoztatja felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
3.4. A webshop nem mutat készletet, ezért minden megrendelést a legrövidebb időn belül visszaigazolunk. Készlettel kapcsolatban telefonon is lehet érdeklődni az ügyfélszolgálaton.
3.5. Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefonszám: +36-70-292-7272, +36 70 623 6099 (hétköznap 9-17 óráig)
E-mail cím: info@raklamaruhaz.hu
3.6. A szolgáltató kijelenti, hogy mind a webshop működtetéséhez, mind a termékek értékesítéséhez, mind pedig a kiszállítási tevékenység végzéséhez az összes jogszabályban előírt szakhatósági engedéllyel rendelkezik.

4. Vásárlással, megrendeléssel kapcsolatos fontos tudnivalók

4.1. Megrendelés leadása
4.1.1. Hogyan rendelhetek?
Megrendelését leadhatja weboldalunkon és e-mailen is a megrendeles@raklamaruhaz.hu,vagy személyesen, 2113 Erdőkertes Banka utca 6. szám alatt, hétköznapokon 9-16 óráig.
Telefonon megrendelést nem fogadunk el! A weboldal böngészéséhez és a vásárláshoz nem szükséges a regisztráció!
Weboldalunkon közvetlenül kosárba teheti alap, standard termékeinket. Azoktól eltérő igény esetén, saját elképzelés alapján kérhet egyedi gyártásra ajánlatot. Ilyen esetben válassza az „Egyedi ajánlatot kérek” lehetőséget, ahol megadhatja, hogy mit szeretne pontosan. Bizonyos termékeknél lehetőség nyílik arra, hogy weboldalunkon saját maga szerkessze meg a kívánt grafika vagy szöveg elhelyezését. Ehhez nyújt segítséget a termékszerkesztő funkció az oldalunkon.

4.1.2. Webáruházas rendelés
Napjaink felgyorsult életvitele miatt sokunknak kevés, vagy nincs elég ideje, sokat dolgozunk és már nem érünk oda abba az üzletbe, ahol nézelődni, vásárolni szeretnénk. Ezért nagyszerű dolog a webáruház, ahol 0-24 óráig nézelődhet, keresgélhet, válogathat a termékek között, majd adhatja le rendelését a nap bármely szakában. Ezt teheti meg nálunk is a reklámáruház weboldalán. A leadott megrendelésekről automatikusan értesítést küldünk, ahol összegezve láthatja a leadott megrendelést. Majd felvesszük megrendelőnkkel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen. A kész terméket becsomagoljuk, átadjuk csomagszállító partnerünknek, aki kézbesíti Önnek a megrendelt terméket, mely folyamatról tájékoztatjuk Kedves Megrendelőnket.

4.1.3. Mikortól válik aktívvá, lesz élő egy megrendelés?
Munkanapokon 13 óráig leadott igények aznapi, míg a 13 óra után beérkezettek már másnapi megrendelésnek számítanak.
Kész, már meglévő sablon, grafika alapján megrendelt termékek a leadott megrendelés órájától számítanak aktív, élő megrendelésnek. Grafikai anyagok készítése és a Megrendelő által biztosított grafikai anyagok gyártási határidejével kapcsolatban lásd az ÁSZF 5.2. Grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése” részt.

4.1.4. Külföldről leadott megrendelések
Külföldre csak előreutalással tudunk csomagot küldeni, ilyen esetben előbb érdeklődjön a szállítási költségekről.

4. 2. A rendelés menete
A kínálatunkban megtalálható termékek, szolgáltatások között a felső menüsor (kategóriák) segítségével böngészhet. A kategóriába lépve megtekintheti a termékeket vagy tájékozódhat szolgáltatásainkról. Ezek között válogatva rákattint bármelyikre, akkor belép az adott termék vagy szolgáltatás részletes lapjára. A kiválasztott konkrét termék vagy szolgáltatás mellett olvashatja annak rövid leírását, megtalálja árát, egyéb választható tulajdonságait. A „Kosárba teszem” feliratra kattintva a terméket a kosárba helyezheti. Amennyiben a választható lehetőségek között nem talál olyat, mely az Ön számára megfelelne, akkor lehetősége van ajánlatot kérni a kiválasztott termékre vagy szolgáltatásra az „Egyedi ajánlatot kérek” feliratra kattintva. Számos termékünknél lehetőség nyílik termékszerkesztésre is a „Termék személyre szabása” feliratra kattintva, ahol a Tisztelt Megrendelő személyre tudja szabni saját grafikai elemeivel a terméket, maga rendezheti el, hogy a termék mely részére milyen grafika kerüljön. A szerkesztett munkát elmenti, elküldi a grafikai elemeket (ÁSZF 6. Grafikai anyagok nyomdai leadási paraméterei) nekünk és mi készítünk egy látványtervet. Azt elküldjük a Megrendelő részére. A gyártást minden esetben csak és kizárólag a Megrendelő által visszaküldött, elfogadó, jóváhagyó e-mail után kezdjük meg!
Ha egy gyors ismertetőt szeretne a termékről és nem szeretne a termék részletes lapjára belépni, akkor elég csak a termék képére húzni a kurzort és jobb alul megjelenik egy kis ikon (kis négyzet jobbra felfelé mutató nyíllal) melyre kattintva egy gyors információs előnézet jelenik meg a termékről.
Amennyiben az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lapozhat.
Az „Akciós termékek” kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a „Készlet erejéig” megjelölés.

Lehetőség van keresésre is. Keresés esetén csak a keresett szót kell megadnia, és ha valamely termék megfelel ennek, akkor a rendszer megjeleníti. Itt ugyanúgy lehetőség van lapozásra és a termék részletes tulajdonságainak megtekintésére is.

A kosár tartalmát a fejlécben a kosár ikonra kattintással is ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha a megrendelés mellett dönt, kattintson a „Pénztár” gombra.
Felhasználóként bejelentkezve a kosár oldalon a „Pénztár” gombra kattintva eljut a pénztár (fizetés, szállítás) oldalra, ahol ki kell választania az Önnek legmegfelelőbb lehetőségeket. Ha elkészült nyomja meg a „Tovább” gombot. Ekkor megjelenik az Ön megrendelésének összes adata, amelyet ellenőriznie kell. Ha minden rendben van, akkor a „Rendelés jóváhagyása” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelést.
A megrendelések állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a kosár ikonra kattintva. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. A megrendelést a „Megrendelés követés” menüben bármikor ki is nyomtathatja.
Webáruházunkban vásárolhat vendégként és regisztrált vásárlóként. A regisztrált visszatérő vásárlókat a korábbi megrendeléseik alapján jutalmazzuk. Megrendelés előtt Önnek meg kell adnia a számlázáshoz szükséges adatait. A regisztrációt a jobb felső sarokban a „Bejelentkezés / Regisztráció” menüpont alatt találja. Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár! Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát kattintson az „Elfelejtett jelszó” feliratra. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.
A bejelentkezést a „Bejelentkezés / Regisztráció” menü segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a „Belépés” gombot. Ha sikeres a bejelentkezés, akkor a „Bejelentkezés / Regisztráció” felirat helyén az jelenik meg, hogy „Fiókom, kijelentkezés”. A feliratra kattintva belép saját fiókjába, ahol megváltoztathatja adatait, megnézheti korábbi rendeléseit, csatlakozhat vagy leiratkozhat hírlevelünkről vagy a főoldalra kattintva böngészhet a termékeink között és megvásárolhatja azokat. Ha el szeretné hagyni az áruházat a jobb felső sarokban a „Kijelentkezés” gombra kell kattintania.
A weboldalon megrendelt minden olyan termék, legyen az nyomdai termék vagy ajándéktárgy, melyhez grafikai anyag elkészítése vagy feltöltése szükséges, úgy minden esetben a gyártás csak és kizárólag a Tisztelt Megrendelő részéről elküldött jóváhagyó e-mail után kezdődik meg. A megrendelés e jóváhagyó e-mail dátumától lesz aktív, a gyártási határidő attól a perctől lép életbe! (lásd: ÁSZF 4.1.3. Mikortól válik aktívvá, lesz élő egy megrendelés?, részt, valamit az ÁSZF 5.2. A grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése részt)

Minden egyes megrendelés leadásához legfontosabb és elkerülhetetlen a megfelelő és pontos adatok kitöltése, leírása! (lásd: ÁSZF 6.1. Legfontosabb adatok megrendelés, ajánlatkérés esetén – részt.) Hiányos adatok esetén a megrendelésre árajánlatot nem tudunk adni, és a gyártást sem tudjuk elkezdeni.

4.2.1. Nyomdai és dekorációs termékek megrendelése
Az erre vonatkozó lehetőségeket honlapunkon a „NYOMDA / DEKOR” menüpont alatt találja. Itt több lehetőség közül választhat (https://reklamaruhaz.hu/termekkategoria/nyomdai-termekek/)
Kétféleképpen adhatja le megrendelését, e-mailen a megrendeles@reklamaruhaz.hu címen vagy a webáruházon keresztül.
Telefonon megrendelést nem fogadunk el!

4.2.1.1. Standard nyomdai termék megrendelése

Megrendelését leadhatja személyesen, e-mailen a megrendeles@reklamaruhaz.hu címen vagy a webáruházon keresztül.
Telefonon megrendelést nem fogadunk el!
Ehhez a szolgáltatáshoz válassza weboldalunk „NYOMDA / DEKOR” menüjét. Itt kifejezetten nyomdai termékek gyártását rendelheti meg, nyomdakész kreatív anyag leadásával. Szerkesztési, grafikai munkák megrendeléséhez, ajánlat kéréséhez válassza weboldalunk „GRAFIKAI termékek” menüpontját és olvassa el az ÁSZF. „4.2.1.3. Grafikai, kiadványszerkesztési, operátori munkák megrendelése” c. pontját!
Megrendelés leadásához szükséges fontos információk! (ÁSZF 6.1. Legfontosabb adatok megrendelés, ajánlatkérés esetén)
Már előre elkészített, nyomdakész kreatív anyag nyomdai kivitelezését szeretné megrendelni? Webáruházunkban talál standard nyomdai termékeket, standard kivitelben és árakkal. Ha ezek közül bármelyik megfelel Önnek nincsen más teendője csak válassza ki a kívánt mennyiséget, formátumot, minőséget és töltse fel webáruházunkon keresztül vagy küldje el a megrendeles@reklamaruhaz.hu e-mail címre a kész kreatív anyagot. A Reklámáruház grafikusa, operátora az elküldött anyagot átnézi, ellenőrzi, hogy szakmailag, minőségileg gyártásra alkalmas-e. Minden esetben egy visszaigazoló e-mailt küld a Megrendelő részére akkor is, ha a leadott anyagot gyártásra megfelelőnek találja. Esetlegesen felmerülő hibát, problémát vagy más jellegű észrevételeit az anyaggal kapcsolatban szintén e-mailen jelzi. A grafikai anyagok nyomdai leadási paramétereit megtalálja az ÁSZF 6. Grafikai anyagok nyomdai leadási paraméterei résznél. A gyártás csak és kizárólag a Megrendelő által küldött jóváhagyó e-mail után kezdődik meg, és a megrendelés csak attól a perctől válik aktívvá, lesz élő megrendelés (lásd: ÁSZF 4.1.3. Mikortól válik aktívvá, lesz élő egy megrendelés?, részt, valamit az ÁSZF 5.2. A grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése részt)

4.2.1.2. Egyedi nyomdai termék megrendelése

Megrendelését leadhatja személyesen, e-mailen a megrendeles@reklamaruhaz.hu címen vagy a webáruházon keresztül.
Telefonon megrendelést nem fogadunk el!
Ehhez a szolgáltatáshoz válassza weboldalunk „NYOMDA / DEKOR” menüjét. Itt kifejezettem nyomdai termékek gyártását rendelheti meg, nyomdakész kreatív anyag leadásával. Szerkesztési, grafikai munkák megrendeléséhez, ajánlat kéréséhez válassza weboldalunk „GRAFIKAI termékek” menüpontját és olvassa el az ÁSZF. „4.2.1.3. Grafikai, kiadványszerkesztési, operátori munkák megrendelése” c. pontját!
Megrendelés leadásához szükséges fontos információk! (ÁSZF 6.1. Legfontosabb adatok megrendelés, ajánlatkérés esetén)

Már előre elkészített, nyomdakész kreatív anyag nyomdai kivitelezését szeretné megrendelni, de a standard nyomdai termékeink között nem talál olyat, melyre szüksége lenne? Ebben az esetben válassza webáruházunkban a „NYOMDA / DEKOR” menüpont alatt lévő bármelyik szolgáltatást és azon belül az „Egyedi termék” lehetőséget. Itt töltsön ki minden paramétert, küldje el számunkra ajánlatkérését. A beérkezett igényre mihamarabb válaszolunk. Amennyiben árajánlatunkat megfelelőnek találja, válaszlevélként küldje el számunkra a nyomdakész kreatív anyagot és rendelje meg a szolgáltatást!
A Reklámáruház grafikusa, operátora az elküldött anyagot átnézi, ellenőrzi, hogy szakmailag, minőségileg gyártásra alkalmas-e. Minden esetben egy visszaigazoló e-mailt küld a Megrendelő részére akkor is, ha a leadott anyagot gyártásra megfelelőnek találja. Esetlegesen felmerülő hibát, problémát vagy más jellegű észrevételeit az anyaggal kapcsolatban szintén e-mailen jelzi. A grafikai anyagok nyomdai laeadási paramétereit megtalálja az ÁSZF 6. Grafikai anyagok nyomdai leadási paraméterei résznél. A gyártás csak és kizárólag a Megrendelő által küldött jóváhagyó e-mail után kezdődik meg, és a megrendelés csak attól a perctől válik aktívvá, lesz élő megrendelés (lásd: ÁSZF 4.1.3. Mikortól válik aktívvá, lesz élő egy megrendelés?, részt, valamit az ÁSZF 5.2. A grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése részt)

4.2.2. Grafikai, tervezési, kiadványszerkesztési, operátori munkák megrendelése

Megrendelését leadhatja személyesen, e-mailen a megrendeles@reklamaruhaz.hu címen vagy a webáruházon keresztül
Telefonon megrendelést nem fogadunk el!
Ehhez a szolgáltatáshoz válassza weboldalunk „GRAFIKAI TERMÉKEK” menüpontját. Itt több lehetőség között választhat. Válassza ki azt a szolgáltatást (terméket), melyre szüksége van és kattintson rá! Mivel a grafikai munkák igénye mind eltérőek, egyediek, ezért minden esetben egyedi ajánlatot kell kérnie az „Egyedi ajánlatot kérek” feliratra kattintva.

Minden egyes árajánlat kéréshez legfontosabb és elkerülhetetlen a megfelelő és pontos adatok kitöltése, leírása! (lásd: ÁSZF 6.1. Legfontosabb adatok megrendelés, ajánlatkérés esetén – részt) Hiányos adatok esetében a megrendelésre árajánlatot nem tudunk adni, és a gyártást sem tudjuk elkezdeni.
Arculattervezési, grafikai, kiadványszerkesztési munkák elvégzésének folyamata lépésről lépésre nagyon fontos. Az első lépéstől, már a az ötlettől, a megbeszéléstől egészen a grafikai munka elfogadásáig, jóváhagyásáig több lépcső is van, melyek betartása nagyon fontos. Nagyon tömören a következőképpen történik mindez. A felmerülő ötlet, elképzelés grafikai megvalósítása, a kiadvány megszerkesztése igénytől függően pár terv elkészítésével kezdődik. Ez lehet akár egy komplett arculattervezés, de bármilyen egyedi grafikai tervezés is. Erről bővebb információt talál weboldalunkon a „Grafikai termékek” menüpont alatt az „Arculattervezés” részben. Itt az „Egyedi ajánlatot kérek” gombra kattintva leírhatja igényeit, elképzeléseit és feltölthet hozzá olyan elemeket, melyek segítséget nyújthatnak a tervezésben. Néhány (3) korrektúra forduló után véglegesítjük a grafikát vagy kiadványt! A tervezési folyamat után jön a szerkesztés. Természetesen ez nem ennyire egyszerű! Ez a folyamat függ magától a feladat fajtájától, nagyságától és összetettségétől. A részletekről készséggel állunk Megrendelőink rendelkezésére. Minden egyes folyamat végén írásos megrendelői jóváhagyás szükséges!
Egyéb grafikai, szerkesztési munkák elvégzését is megrendelheti tőlünk, akár e-mailen a megrendeles@reklamaruhaz.hu címen, személyesen és weboldalunkon is a „Grafikai termékek” menüpont alatt. Válassza ki a kívánt szolgáltatást ! Kattintson az „Egyedi ajánlatot kérek” gombra. Az űrlap pontos kitöltése után elküldi nekünk igényeit.(lásd: ÁSZF 6.1. Legfontosabb adatok megrendelés, ajánlatkérés esetén – részt) Hiányos adatok esetében árajánlatot nem tudunk adni, és a gyártást sem tudjuk elkezdeni.

4.2.3. Ajándéktárgy megrendelése
Webáruházunkban számos ajándéktárgy gyártását rendelheti meg egyedi fotóval, grafikával, céglogóval stb. Válassza ki az „Ajándék áruház” menüt! Itt láthatja egyben összes termékünket, de szűrheti a termékeket kategóriánként is. Kattintson arra a kategóriára, melyre szüksége lenne és böngésszen tovább azok között. Amennyiben a kiválasztott termék fotójára vagy a „ TESTRESZABÁS” gombra kattint, belép a termék oldalára, ahol részletes információt kaphat arról. Vannak olyan ajándéktárgyak az oldalon, melyek teljes egészében úgy rendelhetők, ahogya a mintaterméken láthatja, de a legtöbb termék bármilyen saját grafikával is rendelhető. Az árak legtöbb esetben egy választott grafikával együtt értendők, minimális grafikai munkával. Ez esetben egy látványterv elkészítést tartalmazza az ár a feltöltött állomány felhasználásával. A „Dizájn iglnyek” lehetőségnél leírja, hogy mit szeretne a kiválasztott tárgyon elhelyezni és hogyan és feltölti a szükséges állományt, állományokat (lásd: ÁSZF 6.2. Állományfeltöltési útmutató, illetve ezt megtalálja a termék oldalán alul is). A megrendelni kívánt darabszám kiválsztása után megrendelheti a terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva. A reklámáruház grafikusa a elküldött állományokat ellenőrzi (lásd: 5.2. A grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése), ha gyártásra szakmailag megfelelőnek találja, elkészíti a látványtervet, melyet e-mailen elküld a Megrendelőnek. A látványterv elfogadása és az írásos, jóváhagyó e-mail beérkezése után lesz aktív a megrendelés, attól az időponttól lép életbe a gyártási határidő (ÁSZF 5. Vállalási, gyártási határidő). Egyedi grafika készítését az árak nem tartalmazzák! Amennyiben más elképzelése van a termék gyártásával kapcsolatban, nagyobb menyiségre lenne szüksége, vagy egyedi garfika elkészítését szeretné, akkor válassza az „Egyedi ajánlatot kérek” lehetőséget! Az adatok pontos kitöltése után elküldheti számunkra árajánlat kérést. (lásd: ÁSZF 6.1. Legfontosabb adatok megrendelés, ajánlatkérés esetén). Hiányos adatok esetében árajánlatot nem tudunk adni, és a gyártást sem tudjuk elkezdeni.
de egyedi termékek nyomását, emblémázását is

4.3. Árajánlat kérés
Kétféle módon kérhet árajánlatot:
4.3.1. E-mailen
Válassza ki a terméket! Vagy, ha nem talál az oldalunkon olyan terméket, akkor írja meg a megrendeles@reklamaruhaz.hu címre a kívánságát! Adja meg a pontos darabszámot, nyomdai termékeknél papír minőséget, méretet, terjedelmet stb., és minden olyan információt, ami szükséges (pl., színes a grafikai, amit szeretne, vagy csak fekete-fehér) illetve ha valami egyedi kérése lenne. Adjon meg telefonszámot is, hogy kérdés esetén kollégánk felkereshesse Önt!
4.3.2. A weboldalunkon közvetlenül a kosárba tehet bizonyos termékeket, de minden terméknél lehetőség nyílik egyedi árajánlat kérésre. Ha az alap terméktől eltérő terméket szeretne kérjük válassza az „Egyedi ajánlatot kérek” lehetőséget. Az űrlap kitöltése és az igény részletes leírása után küldje el ajánlatkérését! Kollégánk munkanapokon 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot.
ÁSZF 6.1. Legfontosabb adatok megrendelés, ajánlatkérés esetén

5. Vállalási, gyártási határidő

5.1. Általános gyártási határidő
Termékeink gyártási határideje általában 5-10 munkanap! A gyártási határidő függ cégünk pillanatnyi leterheltségétől, a leadott igények mennyiségétől és minőségétől. Lásd: „Grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése”. A gyártási határidővel kapcsolatosan minden esetben írásban érdeklődjön a Reklámáruház kollégáinál!
5.2. A grafikai anyagok ellenőrzése és a gyártási határidő életbe lépése
Egyedi grafika elkészítése vagy Megrendelőnk által biztosított grafikai anyagok nyomdai, gyártási ellenőrzése nem számít bele a gyártási időbe!
Megrendelőnk által biztosított grafikai anyagok nyomdai, minőségi ellenőrzése, szakmai véleményezése minden esetben szükséges és elkerülhetetlen, melyet a Reklámáruház grafikusa végzi el.
Munkatársunk a gyártásra minőségileg nem alkalmas grafikai anyagokkal kapcsolatos problémákat jelzi Megrendelőnk számára! Igény esetén kollégánk a minőségi javítást elvégzi vagy elkészíti, reprodukálja a grafikát, melynek grafikus operátori díja 4 000 Ft / óra + áfa. A reprodukált vagy minőségileg gyártásra alkalmas grafikai anyagokról elektronikusan látványtervet küldünk. A gyártási határidő e látványterv elfogadása és az írásos jóváhagyó e-mail beérkezésének dátumától lép életbe!
A vállalási, gyártási határidőbe a szállítási idő nem tartozik bele, így az minden esetben azon felül értendő!

6. Grafikai anyagok nyomdai leadási paraméterei

6.1. Legfontosabb adatok megrendelés, ajánlatkérés esetén:
1. Megrendelő pontos cégneve, adószáma, címe, kapcsolattartója, telefonszáma, e-mail címe
2. termék megnevezése
3. darabszám, példányszám
4. nyomdai termékek esetében
– terjedelem, oldalak száma
– papír vastagsága (gr)
– papír fajtája (matt, fényes)
– papír minősége (műnyomó, offszet)
– nyomás (egy oldalon, két oldalon)
– kivitel (színes, fekete-fehér, direktszínes)
– kötészet: irkatűzés, ragasztókötés, cérnafűzés, keménytáblás borító stb.
– egyéb kötészeti eljárások: formalakk, fóliázás, stancolás, perforálás, biegelés
6.2. Állományfeltöltési útmutató
A megfelelő minőség elérése érdekében nagyon fontos a kiválasztott, feltöltött képek, grafikák minősége. Internetről letöltött, mobiltelefonnal készített fotók minőségért felelősséget nem vállalunk!
Az adott termék nyomtatási felületének megfelelően a képeknek 1/1 méretben 300 ppi (pixel/inch) felbontásúnak kell lennie. Bizonyos esetekben elfogadunk 150 ppi felbontású képeket is.
Vektorgrafikus állományok (.ai, .eps, .cdr, stb.) esetében a betűk legyenek görbévé alakítva.
Elfogadott állomány formátumok: .jpg, .tiff, .eps, .psd, .png, .ai, .cdr, .pdf, .gif.
Az elkészített grafikai anyagokat javasolt körbe minimum 3-3 mm kifutóval, túltöltéssel ellátni a kinyomott termék (szórólapok, névjegyek stb.) vágása miatt.
Webshopon feltöltött állományok maximális mérete / feltöltött állomány: 5MB.
Az 5MB-ot meghaladó filefeltöltés esetén kérjük juttassa el hozzánk állományait egy külső nagyállomány küldő (pl. WeTransfer) segítségével az alábbi e-mail címre: megrendeles@reklamaruhaz.hu

7. Fizetés és kedvezmények

7.1. Fizetés módja
– bankkártyás fizetés
– előre utalás
– utánvét
– paypal
– készpénz
Fizetéssel és számlázással kapcsolatos kérdéseit, igényeit és esetleges problémáit szamla@reklamaruhaz.hu e-mail címen írhatja meg.
7.2. Milyen költség terheli még a vásárlót?
Az oldalon található termékek árai forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót, más adó típusú vagy csomagolási költség már nem terheli a vásárlót. Utánvétes vásárlás esetén a szállítási költség a Megrendelőt terheli, kivétel a nettó 100 000 Ft feletti vásárlást.
7.3. Az elkészült termék kifizetése
A megrendelt terméket vagy a megrendeléskor a fizetés módja pontban található lehetőségek valamelyike közül, vagy a csomag átvételekor a futárnak vagy a Pick Pack Pontokon kell kifizetni. A számlát a csomag tartalmazza.
7.4.. Kedvezmények
Mennyiségi kedvezmény minden termékünkre értendő, melynek mértékét weboldalunk történt megrendeléskor a mennyiség kiválasztása után láthatja a végárazásnál.
Havi rendszeres megrendelések esetén mennyiségtől függően egyéb kedvezményt is tudunk biztosítani.
Nettó 100.000 Ft feletti vásárlás esetén belföldön a kiszállítás ingyenes.

8. Szállítás

Online és e-mailen történt megrendelés esetén az elkészült termékeket automatikusan átadjuk csomagszállító partnerünknek, aki a megadott címre a csomagot kiszállítja. Erről e-mailen értesítjük Ügyfeleinket. Nettó 100.000 Ft feletti vásárlás esetén belföldön a kiszállítás ingyenes.
A szállítási díj függ a csomag méretétől, súlyától és darabszámától. A csomagszállítási díjról érdeklődjön munkatársainktól.
A webshopon rendelt termékek esetében kiválaszthatja a csomag átvételének, kiszállításának módját, mely összegét a megrendelés véglegesítésénél láthatja.
A szállítás azonnal megtörténik, ahogy a megrendelt termék elkészült! A szállítási idő függ a szállítmányozó gyorsaságától. A szállítási idő nem tartozik bele a gyártási időbe, így az a gyártási határidőn felül értendő!
8.1. A csomag kézbesítése
A webshop megrendeléseit a DPD Hungária Kft., vagy a Magyar Posta kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű – amennyiben van rá lehetőség – munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

8.2. Az elkészült termék személyes átvétele
Az oldalon feltüntetett, ún. „Pick Pack Pontokon” is lehetőség van a személyes átvételre. Amennyiben a kiválasztott Pontra megérkezik a megrendelt áru, arról SMS formájában kapja meg az értesítést. Tájékoztatjuk, hogy az így megrendelt terméket 5 napig tartjuk fenn, ha nem kér még további 5 napos hosszabbítást.
Ezen kívül személyesen cégünk székhelyén (2113 Erdőkertes, Banka u. 6.) is átvehetők a megrendelt termékek.

9. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

9.1. Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A visszaigazolás pontos formája és határideje az adott forgalmazótól függ.
9.2. Amennyiben az adott termék oldalán, vagy a honlap egyéb részében nem szerepel külön a szállítási határidő, akkor azt is a visszaigazolásban jelzi a kereskedő. A „Kapcsolat” menüpontban megtalálja a forgalmazó elérhetőségi adatait. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogásait, vagy kérhet információt valamely terméktől, vagy megrendelésről.
9.3. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk. A termékoldalon található termékleírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

10. Az elállás joga

10.1. A távollévők között szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, az európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékozató hiányában jogosult felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
10.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
10.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.
10.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
10.5. Nem illeti meg az elállási jog felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
10.6. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.
10.7. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli
10.8. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállásra vonatkozó értesítés szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy szolgáltató címen leadni.
10.9. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(ek)et.
10.10. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalata e költség viselését.
10.11. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
10.12. A visszatérítést szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra, vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte, a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
10.13. Amennyiben felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével) vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzést. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el a szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza felhasználó szolgáltató részére.
10.14. Felhasználónak kiemelten ügyelni kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a felhasználót terheli. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti szolgáltató a termék vételárát a szállítási költségekkel együtt.
10.15. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
10.16. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelv itt érhető el.
10.17. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
„Elállási/Felmondási nyilatkozat-minta”
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Alulírott(ak) kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorolom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék(ek) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében.
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:

11. Kellékszavatossági tájékoztató

11.1. Az áru hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
11.2. Választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást, vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többlet költséggel járna. Ha a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
11.3.Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
11.4. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Kellékszavatossági igényét a vállalkozással szemben érvényesítheti.
11.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a webshop vállalkozás nyújtotta.
11.6. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

12. Termékszavatossági tájékoztató

12.1. Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a fenti bekezdésben meghatározott jogát vagy a termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
12.2. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
12.3. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
12.4. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítani.
12.5. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
12.6. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

13. Jótállás

13.1. Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.
13.2. A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
13.3. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági, és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

14. Reklamáció

Termékekkel, megrendelésekkel, szállítással és kiszolgálással kapcsolatos reklamációit, minőségi kifogásait kérjük a reklamacio@reklamaruhaz.hu e-mail címen tegye meg. Megvizsgáljuk a problémát és mindent megteszünk a hibák kiküszöbölésére, javítására, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek.

15. Garancia

Minden általunk készített termékre garanciát vállalunk, de a garancia érvényesítését a felmerülő reklamációra vonatkozólag megvizsgáljuk.
15.1. Nem tartja megfelelőnek a nyomdai termék minőségét? Hibás, megsérült a megrendelt reklámajándék? Vagy a reklámajándék emblémázása, nyomása nem felel meg az elvárt minőségnek? Fényképezze le a hibát, küldje vissza a hibás terméket. Megvizsgáljuk és amennyiben gyártási, előállítási hiba történt az előállított terméket térítésmentes, garanciában kicseréljük, újra gyártjuk.
15.2. A garancia érvényesítéséhez, reklamációját, kifogását a termék átvételét követően 15 napon belül jelezi kell felénk.
15.3. Az ajándéktárgyak nem rendeltetésszerű használata esetén a garancia elvész.
15.4. Az emblémázott ruházati valamint a textil termékekre az általunk jelzett és a termékhez mellékelt tisztítási előírások be nem tartása esetén a garancia nem jár.
15.5. Nyomdai termékek gyártása esetén próbanyomat készítése javasolt a nyomási színhelyesség, a színprofilok beállításának és a leadott kreatív anyagokban szereplő képek, grafikák felbontási, minőségi ellenőrzése miatt. Ennek hiányában a fenn említett problémákra garanciát nem vállalunk.

16. Vegyes rendelkezések

16.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
16.2. Ha a jelen szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét, és érvényesíthetőségét nem érinti.
16.3. Amennyiben szolgáltató a szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.
Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
16.4. Szolgáltató és felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

17. Panaszkezelés rendje

17.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel, vagy annak teljesítésével kapcsolatosan, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy postai úton is közölheti.
17.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
17.3. Az írásbeli panaszt webáruházunk annak beérkezésétől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
17.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím:1088 Budapest József krt.6.
Levelezési cím: 1428 Budapest Pf:20.
Központi telefonszám:+36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail cím: nfh@nfh.hu

Panaszfelvételi jegyzőkönyv minta

Ügyfél neve, a rendelés száma:
Ügyfél állandó lakcíme, székhelye, levelezési címe:
Telefonszáma és e-mail címe:
Az értesítés módja:
A panasz előterjesztésnek helye, ideje, módja:
A panasz részletes leírása, panasz okának és a konkrét igényeknek a megjelölésével:
A panaszt alátámasztó dokumentumok másolata: mellékelve/nincs ilyen
Az ügyfél által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke:

Dátum:

jkv. felvevő ügyintéző panaszt előterjesztő ügyfél
aláírása aláírása

A jelen jegyzőkönyv egy másolati példányát átvettem:

Dátum:

ügyfél aláírása

18. Adatvédelem

18.1. A webáruház használat során a rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve futárszolgálati megrendelés kézbesítése céljából.
18.2. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain, leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
18.3. Adat törlését, módosítását bármikor kérheti írásban info@reklamaruhaz.hu e-amail címen.

Erdőkertes, 2020. december hó 07. napja